lovemajalinn

Alla inlägg under mars 2010

Av Linn Berg - 20 mars 2010 18:00

Hej hej bloggen!!  

Kom precis hem från fotbolls träningen.

Det var jätte jobbigt tycker jag.

Vet ej vad jag ska göra har tråkigt

Kanske ska göra en rolig sak i morgon eller

så ringer jag Hannah min bästis och så är jag med henne.

Men jag vet ej.

Bloggar mera sen.

Ses kram puss//Linn.  

Av Linn Berg - 20 mars 2010 08:28

God morgon alla läsare!!!  

Nu sitter jag vid datorn och är inne på msn och facebook.

Vet ej vad jag ska göra i dag. Kanske ska vara med någon vet ej.

Men jag kollade inte på lets danse i går (stavning) så om någon kollade på det så kan ni vel skriva en kommentar vilka som gick till final???

Ska på fotbolls träning klockan 3 i dag.

Men jag bloggar mera sen.

Ses kram puss//Linn.  

Av Linn Berg - 17 mars 2010 18:55

Hej alla läsare!!!  

Nu sitter jag och äter mat.

Ha inte så mycket mer att säga men nu så ska jag fortsäta att äta min goda mat(stavning).

Kanske bloggar mera sen.

Ses puss kram//Linn.  

Av Linn Berg - 16 mars 2010 16:27

Heej alla läsare!!!  

Nu är jag med Hannah.

Vi har bakat klad kaka (Stavning)

Mums vad gåt det är.

Har varit i skolan i dag.

Har inte så mycket mer att säga.

Ses kram puss//Linn.  

Av Linn Berg - 14 mars 2010 18:04

Hej alla läsare!!!  

Nu har jag kommit hem och är med Hannah.

Jag köpte ingenting på forum för jag hittade

ingenting. Men jag ska köpa nesta gång om

jag hittar någonting.

Har inte så mycket att säga.

Men jag bloggar mera sen om jag hinner.

Ses kram puus//Linn.  

Av Linn Berg - 14 mars 2010 08:08

God morgon alla läsare!!!!  

Ska snart ringa Hannah.

Har inte så mycket mer att

säga. Men jag bloggar mera

sen. Kram puss//Linn.  

Av Linn Berg - 13 mars 2010 19:03

Nu är jag hemma igen...

Köpte ingenting i forum för jag hittade inget

men ska ditt i morgon och då så ska jag kolla lite mera.

Är assa tröt för vi var uppe tills kolockan 3 i på natten i

går hemma hos Ofelia. Jätte roligt.

Men jag bloggar mera sen.

Ses ouss kram//Linn.   

Av Linn Berg - 13 mars 2010 11:19

Hej alla läsare!!!  

Ska till Forum men Hannah

och Ofelia snart.

Har inte så mycket att säga.

Ses kram puss//Linn.  

Presentation

ipod

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards