lovemajalinn

Alla inlägg under februari 2010

Av Linn Berg - 28 februari 2010 19:54

Hej alla läsare!!!   

Jag har tråkigt men ska typ kolla på TV..

Det är blåsningen kolckan 8:00 eller det brukar vara det på söndagar i alla fall.

Men vi ses kram puss//Linn.  

  

Av Linn Berg - 28 februari 2010 19:38

TACK OFELIA!!!!

I FREDAGS SOM NI VET SÅ FYLDE JAG ÅR OCH DÅ FICK JAG ETT ARMBAND I SKOLAN AV OFELIA.

SOM SÅG UT SÅ HÄR..  

 

I LOVE IT..

TACK TACK TACK TACK TACK OFELIA..

SES KRAM PUSS//LINN.   

Av Linn Berg - 28 februari 2010 19:18

Hej alla läsare!!!  

I dag har jag varit i nacka forum men Lina..

Det var jätte roligt tycker jag.  

Nu så ska jag vissa vad vi köpte.

Mina saker som jag köpte

 ROSETER MAN HAR I HÅRET.. I LOVE IT.  

 2 ARMBAND.. I LOVE IT.  

JAG KÖPTE EN TILL SAK FAST ORKAR INTE VISSA DEN. I LOVE DEN SAKEN.


LINAS SAKER HON KÖPTE

 2 ARMBAND.. JÄTTE SNYGGA.  

 ÖRHENGEN.. JÄTTE SNYGGA.  

 ETT HÅRBAND.. JÄTTE SNYGGT.  

 ETT MIDJEBAND.. JÄTTE SNYGGT.  


SES KRAM//LINN.  



Av Linn Berg - 28 februari 2010 18:46

Hej alla läsare!!!!    <3

Jag har bara gjort ett inlägg på min blogg för jag är inne på min anndra blogg som heter http://lovemajalinn.blogg.se

Jg fylde år i fredags och nu ska jag vissa vad jag fick.    

 SSS BYXOR.. I LOVE IT  

 SSS BYXOR.. I LOVE IT  

 ADIDAS JACKA.. I LOVE IT  

 SAMMA JACKA FAST BACKIFRÅN..  

 EN BUFF SOM JAG SKA HA NÄR JAG ÅKER SKIDOR..

                                                  
            LOVE IT 

 ETT PAR RUNDA ÖRHÄNGEN.. I LOVE IT 

  STRUMPOR...... 

SES KRAM//LINN.   


Av Linn Berg - 21 februari 2010 17:42

Heej!! :)

Har fåt en ny blogg...

Kram//Linn. :) :-)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

ipod

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards